Weet iedereen wie u bent en waarvoor u staat?

Communiceer intern en extern

Vertel uw klanten en medewerkers hoe ver u staat en waar u naartoe wil. Ze verstevigen immers uw communicatie en versterken uw geloofwaardigheid en unieke bedrijfscultuur. Intern en extern communiceren? We geven advies, begeleiden én werken concreet uit.

Over het nut en de noodzaak van communicatie valt niet te twijfelen. Als u het goed doet, mag u er best trots op zijn en erover spreken. Communiceer in de eerste plaats naar uw interne medewerkers: waar staat u en waar wilt u naartoe? Verlies ook uw klanten en leveranciers, de media en de overheid niet uit het oog. Hoe zorgt u ervoor dat ze u vertrouwen en achter u staan? Hoe zorgt u dat ze u aanraden?

Communiceren is een vak apart. Wij helpen u een duidelijke strategie op te bouwen, de juiste tone-of-voice te vinden, gerichte kanalen te gebruiken, … Kortom, u op de juiste manier te positioneren bij uw doelgroep, menselijk, geloofwaardig en duurzaam.

  • Magazines & brochures/folders: klantenmagazines, overheidsbladen, stadsbladen, medewerkersmagazines
  • Online: platformen, websites en nieuwsbrieven. O.a. HR-platform/nieuwsbrieven WisKeys
  • Campagnes. O.a. VVTA, meerjarenplan van steden, herpositionering in horeca en detailhandel.
  • Persconferenties. O.a. rond de Werkbarometer, het duurzaamheidsonderzoek Comeos.
  • Events zoals de organisatie van de awarduitreiking CSR Professional of the Year.

Advies en begeleiding communicatiestrategie

Offline: magazines, brochures, folders

Online: platformen, websites, nieuwsbrieven

Campagnes

Events

klantenmagazines

Spar verwent zijn klanten

met culinair magazine

Dankzij onze marktanalyses pikken we snel de nieuwste consumenten- en voedingstrends op en kunnen we Spar adviseren bij de uitwerking van zijn communicatiestrategie. Het kernconcept van Spar, ‘lekker, gezond, lokaal’, weten we telkens weer gericht te vertalen naar een sterk en aansprekend magazine van de ondernemer, voor de klant. En met succes: wat in KOOK staat, verkoopt beter.

KOOK is het speerpunt van onze communicatie. Meer dan een magazine is het de creatieve invulling van de merkbelofte van Spar Colruyt Group, over de dragers heen. Eet goed - koop slim!

Marketing en communicatie Spar Retail Partners Colruyt Group
stads- en overheidsbladen

Hét magazine van de Mechelaar

Iedereen weet wat er leeft

Maand na maand kijkt de Mechelaar uit naar ‘zijn’ stadsmagazine. Reportages en straatinterviews zorgen voor unieke getuigenissen en actiebeelden van deze stad in volle vaart.

Trendhuis ontwierp het nieuwe strategische concept van de Nieuwe Maan, na een grondige bevraging bij inwoners en stadsbestuur. Het magazine is het ideale kanaal om meer verbondenheid te creëren in de stad.

We verzorgen ook de magazines van andere steden en gemeenten en Vlaamse overheidsdiensten. We denken telkens mee na over de doelstellingen en de doelgroep, opperen nieuwe ideeën, vertalen dit naar concrete inhoud, schrijven vlotte en boeiende artikels en gieten alles in een fris en aantrekkelijk magazine, met een eigen huisstijl.

Nieuwe Maan brengt het beleid laagdrempelig tot bij de burger, en laat hun weten wat reilt en zeilt in de stad.

Afdeling Marketing & Communicatie – Mechelen
HRM-platform en -nieuwsbrief

HR-nieuwssite WISKEYS

Voor een eigentijds humanresourcesbeleid

Ons online HR-platform WisKeys biedt u telkens weer kwaliteitsvolle inspiratie om uw HR-beleid toekomstgericht en duurzaam uit te bouwen. Artikels, dossiers, getuigenissen en praktische tips online en in de mailbox. Interessant om te volgen, lonend om mee aan de slag te gaan! Ondertussen is WisKeys een gewaardeerde vaste waarde geworden in de HR-community.

www.wiskeys.be Mis niets en schrijf u snel in op de gratis HR-nieuwsbrief!

Bijzonder nieuws aan te kondigen?

Of een actie uitgedokterd? Weet u niet hoe dit te communiceren, dan zit u bij Trendhuis aan het juiste adres. Trendhuis analyseert en vertaalt uw boodschap naar een sprekende campagne die zijn doel bereikt.

Tienen

organisatie award met event

CSR Professional of the Year !

Jaarlijkse verkiezingen

Wie speelt binnen zijn bedrijf of organisatie een strategische en onmisbare MVO-rol als motivator, inspirator of implementator? Trendhuis zoekt het, samen met vzw Time4Society, ieder jaar uit en organiseert het event CSR Professional of the Year!

U krijgt een spannende strijd tussen sterke kandidaten op een feestelijke netwerkavond. In 2020 gingen VUB-rector Caroline Pauwels (Nederlandstalig) en Nicolas Declerq (oprichter Brasserie Leopold 7, Franstalig) met de felbegeerde award naar huis. Knappe voorbeelden die u zeker inspireren. Noteer alvast 25 februari 2021 in uw agenda voor de zesde editie! www.csrprofessionaloftheyear.be


Nieuwsgierig? Meer weten?

Nathalie Bekx, CEO
nathalie.bekx@trendhuis.be
015 28 54 00

Katleen Weytjens, directeur
katleen.weytjens@trendhuis.be
015 28 54 03

privacy policy